8 januari

Varit på stan med mamma och köpt en lampa, letade tyg till drapperiet men det kunde jag inte hitta, alla roliga tyger är för tunt eller så finns det inte på metervara. äh det få bli något enfärgat, trist men det kan inte hjälpas. Idag har jag försökt på min lärare men det visade sig att inte vara det lättaste men fick istället ett samtal vid 2 om att jag varit borta mycket från praktiken och inte kommer att bli godkänd har tydligen för hög frånvaro. Det var mer än jag visste, vart helt chockad! Jag har bara varit borta 2dagar och jag har mina timmar så jag fattar inte riktigt hur det hänger ihop? vi har två veckor kvar också så jag förstår inget kan jag då säga. Sällan jag hamnar i nått sått här, och alla åtta dagar jag har varit borta som hon säger dom ska hon då kunna sätta ut datumet på, har möte med henne och elvira på onsdag så då ska hon kunna bevisa. ja där fick jag för att jag skröt om min handledare att hon var så gullig osv. Ne nu ska jag ta och göra något som gör mig på lite  bättre humör!

Kommentarer
Postat av: julia

Vännen det fixar sig!! Du vet gamla tanter och deras minnen... hemskt dåliga tyvärr. Men du är grym och jag hoppas du får en fin dag:)

2009-01-08 @ 17:15:55
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0