29 januari

Kiruna är i aftonbladet och det är inte ofta det händer, synd att det ska behöva hända något sånt för att vi ska synas. Men så är det ju, hörde att det varit hur mycket bilar och folk som helst och kollat där men jag orkade faktist inte. Jag fick se ändå hur det såg ut, julia skickade mms och stian kom hem och visade bilder. Någon jäkel hade haft fullt upp att kolla på elden så dom körde på en hund, det är typsikt och sen inte brytt sig heller. Eller det kan dom inte ha gjort eftersom den sprang där ensam. Aja men sådan ska det också finnas. Idag vart en sen middag för oss vi åt först vid tio och jag var så hungrig att det kändes som att jag skulle svimma. Vi gjorde pizza ala stian, det var super gott. Vad har vi mer gjort idag, varit på coop,jysk och öb och köpt lite små saker eller jag var där med syster. Sen har jag väll inte gjort så mycket mer bara varit. Vi är hyffsat rastlösa ingen har varit här på hur länge som helst känns det som men det stämmer inte riktigt. Imorgon kommer julia iaf får jag hoppas och imorgon ska jag också förbi mormor och ukki hade jag tänkt eftersom dom inte var hemma idag. Då kommer förhöret mormor det kan du vara säker på! Jag vet vad du gjorde idag....  

Och det kan jag lova, tillverkad av ren kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0