22 juli

Nu har vi kommit hem från våran "minisemester", jag och Alvin följde med mamma och gänget till stugan i några dagar. Vi hade det jätte mysigt, ganska fint väder också. På Söndag kvällen kom Madde förbi och stannade över natten, trevligt med lite sällskap nog för att mamma och dom också är sällskap men jag hade inte tänkt att madde skulle dyka upp så det var roligt. Vi bastade och lite sånt, Nisse, Axel och Svea badade men så hård var inte jag. Igår kom Linnea och Connys barn förbi så då var det full rulle om jag säger så. Nu har jag hunnit kolla ett avsnitt av paradise hotel som jag har missat och har två kvar men dom sparar jag tills senare. Få se vad som händer nu, har bara en uppgift och det är att starta diskmaskinen men det går ju snabbt så få se vad som väntar. Imorgon ska Stian jobba och jag tror att jag och Alvin ska gå ut och gå bara vi får hem vagnen på något sätt. Men det löser sig. På tal om jobb så har stian fått för sig att han ska söka jobb i Norge. Han jobbar två veckor är hemma tre så det hade ju vart ganska så ensamt men det får väll gå om han vill och får jobbet vill säga. Nu ska jag drömma mig bort på fritidsresor. Lägger in någre bilder sen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0