26 juli

Nu har jag vaknat, duschat, ätit och lite sånt efter en läskig natt. Mitt i natten vaknar jag av en smäll eller det lät exakt som att någon slog i väggen. Jag vart skiträdd men ändå är man ju tvungen att veta vad som låter sådär mitt i natten så jag smög så att om det var någon som var här inne inte skulle höra mig. Kollade överallt men jag kunde inte hitta någon lösning. Gick och la mig i sängen igen och läste lite, somnade om men vaknar ännu en gång av en smäll och nu vaknade Alvin också, men nu trodde jag att jag visste lösningen. Trodde det var doftkuben på toan som ramlade ner för det lät som att något i glas gick sönder. Men när jag öppnar toadörren så var det ingenting som hade rasat någonstans och just då kan jag säga er att jag var livrädd. Försökte väcka Stian men han sov bara på och lyssnade inte ens på mig. Har fortfarande inte kommit på någon lösning på vad som kan ha smält och vad som är av glas som kan ha åkt i backen. Det där gjorde ju inte min rädsla bättre. Nu kommer jag ha svårt att somna i veckor om jag känner mig själv rätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0