28 juli

Madde har just åkt hem och här sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka. Vi har färgat håret nu på kvällskvisten, maddes slinga blektes inte så mycket som hon hoppats på och jag ser ut som en tiger i håret nu när det har torkat. Men ska nog troligtvis fixa till de imorgon. Annars idag har jag packat ihop lite av våra saker som vi inte kommer att använda tills flytten men det mesta används ju så har bara kunnat packa in lakan och handukar och lite sånt där. STian däremot tyckte att hårtorken aldrig används så den har han packat ner. Jag använder den minst engång varje dag. Fast det är ju svårt för han och veta när han ligger och sover vid den tiden den används.Så den ligger för tillfället längst ner i en flyttkartong och längst in i förrådet så där får den ligga.Städat förrådet har vi också gjort och till hjälp var Stian fast han skulle bara slänga allt. Tur att jag var lite med annars hade våra vinterkläder rykt och hans dator saker. Alvin har varit med mamma idag så jag har varit lite alvin ledig, så det tackar jag för. Hoppas bara inte det där tolkas fel. Jag älskar min son det var inte så jag menade men vi fick lite gjort det var mer åt det hållet jag menade. Det är faktist lite jobbigt med de här just uttrycket när man skriver blogg. Jag tänker inte så mycket när jag skriver utan bara gör det och sen kan folk tolka det på ett dåligt sätt fast det inte var menat så. Jag vet inte om det har hänt så mycket mer idag utöver det vanliga. Jag tar nog punkt här och går och sover det behövs.
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ska ni flytta ?

Blire till större lägenhet ?:p

2009-07-29 @ 00:20:56
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Okey, är det fortfarande en etta eller blir det en tvåa ? :p

Det är ju bra att den ligger på bottenvåningen, det är ju ganska jobbigt och konka på en vagn om man bor högst upp :(

2009-07-30 @ 02:44:54
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0