16 juli

Nu kände jag att det var dags för en liten update, efter många om och men. Mina senaste dagar har vart proppade med saker känns det som. Alvin tar ju upp en hel del tid men det är han värd, sen har jag tvättat kläder och det tog två dagar, sparade det tills stian började tjata om att hans kalsonger började ta slut så då kände jag att det var nog på tiden att ta tag i det tråkiga. Städat har jag också gjort men det syns inte nå mer, men jag har gjort det i allafall. Myst en hel del och så har jag och Alvin kollat paradise hotel, tur att han är så liten så jag får kolla såna där snuskiga serier ännu. Snart kommer jag få vara uppe på nätterna och kolla istället. Jag vet inte vad det är med programmet som gör de så speciellt men jag har alltid kollat och nu har det nog gått lite överstyr när jag börja kolla danska avsnitt men vad gör man när sverige inte gör sådana program längre. Jag satt och kollade bilderna idag som är fotade under förlossnigen och sedan bilderna från då vi var på bb. Alvin har ju blivit jätte stor, var tvungen att kolla på kläderna som han hade på sig när vi for hem och dom var i allra minsta lagret. Sjukt att tiden går så fort, blir ju rädd när man tänker på det. Snart börjar han dra hem tjejer och sånt, då är det faktist ganska skönt att han är liten. Jag har också funderat på om jag ska bli en sådan där mamma i mommas boy, ska vara med och bestämma Alvins fru. HAha ne det ska jag verkligen inte bli jag ska bli som min mamma, tror jag. Ska försöka i allafall. Det blir en utmaning men utmaningar gillar jag ju så. Jag och Stian håller ju på att spara pengar till nästa sommar kanske en utomlandare eller något annat skoj, men det går inte så bra, vi är som man var när man var mindre och hade spargris. Vi sparar pengar dit men sen om suget på en glass kommer upp då vänder man grisen och tar med en kniv så får vi ut glass pengar. Helt onödigt att vi ens låtsas spara men tanken är ju där och det är väl det som räknas. Ne nu my ladies blir det sängen. Ska försöka skriva lite oftare men jag är expert på att skjuta upp saker och sen blir det ingenting av det istället.  

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag är också helt fast i paradise hotel (danska), egentligen är den serien helt jävla korkad men fan vad beroende man blir ;b

2009-07-16 @ 13:59:39
URL: http://kallamigEmilia.devote.se
Postat av: jenny

Dom söker ju deltagare till svenska paradise hotel, så det kommer väl snart :b

2009-07-16 @ 14:22:15
URL: http://jennygimmehed.blogg.se/
Postat av: jenny

Nejnej, det skulle jag nog inte tro. Kul att kolla på men inget jag skulle utsätta mig för ;D haha

2009-07-16 @ 22:09:22
URL: http://jennygimmehed.blogg.se/
Postat av: Din mamma

Kul att du vill bli som jag!!!! kramis

2009-07-16 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0