15 juni

Jag hade helt och hållet glömt bort att det var sommarlov nu för dom som går i skola, det måste vara vädret som gör mig så snurrig. Idag hade jag faktist tänkt ta en lite runda med vagnen och mina ben, men får se om vädret tillåter. Det känns jätte konstigt att jag är vaken så sent och att jag inte ligger framför tvn och håller på att somna, jag sitter på datorn, stian framför tvn och lilleman ligger ensam i sängen och sover. Mamma tyckte väll inte riktigt att jag skulle natta han i soffan så testade i sängen och de funkade men det känns som att han blir så ensam. Så ska och göra han sällskap nu snart. Har redan hunnit söka en lägenhet också men vi får nog den inte men det hade inte suttit fel med en större lya. Men tänk om alla har åkt på semester redan och har glömt bort att söka då kanske vi har en liten chans iaf. Sitter och funderar på vad vi ska hitta på i sommar, jag vill till Finland och så vill jag till umeå men ekonomin räcker inte riktigt så långt så jag får nog nöja mig med att sitta i kiruna hela sommarn. Lyckat! Jag har också bestämt mig för att det inte blir någon festival heller ska försöka få med mig mamma och gänget till stugan istället hade vart mys. Men dom kanske också ska gå. För troligtvis är det nog bara jag som säger nej till de så kommer få vara ensam hela helgen. Men jag är faktist kärringen mot strömmen, jag måste vara det.. Kanske något som inte gick riktigt rätt till.. ne nu sängen. 

Kommentarer
Postat av: Miifi

Grattis Mia! Du vann tävlingen om skorna! Det kommer hem till dig inom ett dygn!



Kram!

2009-06-15 @ 14:54:48
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0