18 juni

Idag har jag varit på gruvtrollets lekland och lekt av mig, det var ju skitkul fast ångrade mig lite att inte Alvin fick följa för det var massa andra i hans ålder där. Inte för att han hade kunnat göra något men han hade kunnat fått följa med och kolla på. Det är väl det jag har gjort, kollat lite the kung of queen den är faktist bra fast jag var lite skeptisk i början. Sen har jag lekt lite med Alvin och när han låg på golvet på en filt som han brukar och jag och stian tittar på tv så börjar han gnälla (som han har kommit på att han kan göra) och när vi kollar på han så ligger han på mage. Vi vart helt till oss och lade han på mage igen och stian "lockade" han med hans leksaksblomma och vips så var han på mage igen. Senare kom han på det där själv så det är det han har pysslat med hela kvällen. Jag tror han tycker det är kul men samtidigt så gnäller han direkt när han är på magen, han blir skit sur och börjar grina, men ändå ska han rulla dit stackarn. Han har somnat nu verkar som att han har haft en tuff dag när jag har varit borta, ne men han var så trött så det blir en tidig morgon imorgon, en väldigt tidig. Det längtar jag inte till om jag säger så. Nu väntar jag på att Stian ska sluta prata med ps3 snubben så att jag kan fråga han vart mina bildäck är för hittade inte dom och mitt sockerberoende börjar visa sig. Jag förstår inte att man kan prata så länge med någon man inte känner plus att det är i telefon och sen prata om tvspel och sånt skit, jag ljuger inte dom har säkert prata i en kvart. Jag vill ha mina BILDÄCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0