19 juni

Idag var jag och Linnea och raggade efter mjukglass men köpte vi någon, nej! Allt var ju stängt så vi fick promenera hem utan glass. Bara för att det var så där någorlunda väder så ska det vara afton. Aja men jag vara ute och gick en sväng och det behövdes, med 7 kg på magen också eftersom jag hade Alvin med mig i bärselen. Det är inte illa pinkat av mig. Just nu sitter jag och lyssnar på våran dammsugare som ligger på golvet och tom suger bara för att Stian ska få Alvin att sova. Jag hatar det där ljudet och saken blir ju inte bättre av att jag har huvudvärk. Men som Stian sa natta du han då så slipper du dammsugarn och då kan jag fortsätta kolla tv men bara för att jag ska trottsa lite och hinna sitta vid datorn så tar jag den smällen. Idag har han inte gjort något annat än legat i den där soffan och varit ute och skejtat två timmar så jag tyckte att han behövde lite tid med sin son också. Aja det är hans problem inte mina. Jag är hungrig och vi har inget att äta, blir äckligt less på det där tomma kylskåpet som ändå ska öppna flera gånger i hopp om att det kanske ska finnas något ätbart. Mamma kom hem så vi kan åka på coop och handla! Hon är ju min trogna handlar vän så kan inte riktigt svika banden vi har mellan oss där inne på coop. Eller om sanningen ska fram så är jag lite för slö för att gå dit, handla och sen gå hem med varorna. Ne det är inte riktigt min grej. Nu ska jag sluta skriva för känner att det ändå bara kommer massa skit. Men först enbild på mig och min sötnos. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Det är ingen fara, får komma imorgon ist :). Ringer dig imorgon.

Fin bild på dig & sonen!!

Kram

2009-06-20 @ 05:03:17
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0