2 juni

Sådär maten i ugnen, städat i köket och snart blir det stan. Måste köpa Stians student present och så ska jag se om jag hittar något åt madde också. Till middag blir det lax och pottimos. Det kommer bli super tror jag. Jag har faktist inte gjort så mycket idag, sovit till halv 12 och jag känner mig inte utvilad tvärtom nästan. Hemskt, och imorgon så blir jag troligtvis uppe hur tidigt som helst eftersom Stian ska på bal-efterfesten så har två tidiga dagar framför mig. Ne nu ska jag springa ner till tvättis och kolla min lycka där!

Kommentarer
Postat av: Moster L

Men hovva gossen så röda ögon du fick på bilden...

Moster har en present åt dig, hoppas du blir glad ;-)

2009-06-03 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0