22 juni

Nu har jag varit och gjort halkbanan, det var kul fast jobbigt när det var så länge. Men nu är jag ännu ett steg närmare mitt körkort. Tur att jag och Julia hade med oss superchaffisen annars hade vi först kommit hem ja nu eller vid halv sju, det hande känts surt! När jag kom hem var min ena gosse borta, mamma hade varit och lånat han. Jag som hade tänkt att jag skulle mysa med han men de får vänta tills senare då. Det är hemskt saknar han redan och jag har bara varit borta 9 timmar eller det är ju ganska mycket men det ska vi ta igen de kan jag lova! Just nu sitter jag och äter gröt och väntar på att herr Fl ska höra av sig så vi kan ta en mjukglass om vi nu hinner det hon skulle nämligen ta en 5a, och är hon som hon tidigare har varit med dom där 5orna så hinner vi nog inte. Men under har skett förr! Ne nu ska jag äta min gröt och sen tror jag att jag ska lägga mig på soffan och vila ögonlocken ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0