25 juni

Så där nu har jag kännt av mitt festivalsug, det är inte ett måste men det hade varit kul att gå när det för engångs skull händer något här i Kiruna. Men det blir inget för min del, jag kom ju på den brillianta iden att jag går ena dagen och stian andra men det var han inte så sugen på så jag får vara hemma. Eller det han inte gick med på var att vara ensam med Alvin ena kvällen och natten. Så han får gå, jag får hitta något annat som roar mig. Kanske lite tv eller något sånt. Men nästa år då är Alvin stor och då vågar man låta han sova hos någon annan kanske men det tror jag. Så då får jag ta i extra hårt nästa år. Med min tur så är det väl sista året för kirunafestivalen i år men då får jag väll dra till soppero läste i tidningen att dom hade haft någon festival med hela 400 personer. Det var ganska mycket ändå för att vara en så pass liten by. Ne nu ska jag sluta att försöka klura ut min utgång imorgon, det går helt enkelt inte. Ni får ha det så kul utan mig och se till att dansa och sjung med Arvingarna ordentligt, jag ska höra och känna danstegen ända hit ner! 

Kommentarer
Postat av: Randy

Jag ville bara se folks reaktioner samtidigt så skrev jag hur jag vill ha det när jag får barn, jag är säker på att du är en supermamma =)

2009-06-26 @ 10:50:52
URL: http://randys.se
Postat av: Emilia

Jag ska inte heller gå på festivalen, det blir att vara barnvakt så känn dig inte ensam :)

2009-06-26 @ 18:58:48
URL: http://kallamigEmilia.devote.se
Postat av: Lisa, Julias syster

Brukar läsa din blogg då&då när jag läst Julias. Du verkar vara en kanon mamma Mia, men din Stian bör kamma sig tycker jag! Klart du ska få festivala en dag. Hälsa att han ska skärpa sig så att han inte förlorar din kärlek, för det kommer han att göra om han försummar dig&söta Alvin!

Kram

Lisa

2009-06-27 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0