6 juni

Hela förmiddagen har spenderats på sporthallen, har ju varit kom i form dag så har varit där och provat på lite saker. Det var faktist kul men jag hade velat hinna med afro men det får jag testa någon annan gång. Satt och kolla när det var några som dansade foxtrot eller hur det stavas och jag skojjar inte, det såg ut som en gubbe var övertänd och speciellt på en ung utlänsk tjej. Ja alla dessa lirare vi har på denna värld. När jag kom hem var jag förstås hungring som en varg men hade inte riktigt mage att äta och låta Alvin grina i stolen så det fick vänta och jag har nyss slängt i mig min middag. Jag har också hunnit beställa stians student present, hoppas bara att dom hinner komma men der borde dom ju göra. Nu  måste jag runda av ska jag ta och lägga gossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0