8 juni

Nu är min dag nästan avklarad, har hunnit dammsuga,tvätta kläder, övningsköra med körskolan,handlat, övningskört med mamma, hämtat ut min vinst, varit till skolan och så har jag hunnit med en liten powernap på 40 min. Ganska mycket har jag fått gjort för att vara jag. Men allt har inte gått min väg om jag säger så och det började redan på morgonen. Jag är alltid annars vaken vid halv sju, sju någongång men bara för att jag skulle köra med bilskolan så vaknade jag halv 8. Skulle vara där 8 så fick lite panik. hade bokat tvättis och när jag kommer ner så har jobbargubben varit i farten igen. Han hade lite kläder i tvättmaskinen och lite kläder i torkrummet. Så fick börja ta ut hans kläder innan jag kunde börja tvätta, men gubben ger sig inte där, nej visst inte gången senare jag kommer ner då håller han på att tvätta förfullt igen. Och sedan hänger han kläderna i torkrummet och det luktar svett i hela korridoren och torkrummet så fick ta upp mina kläder så nu är det kläder på tork överallt i hela lägenheten. Vart i alla fall helt slut efter tvättandet så jag tyckte att jag var värd att sova ett tag men det tyckte nog inte Stian. Men lite tur har jag också haft, jag fick ett samtal idag av fitness källaren och jag hade vunnit ett 5-kort så nu får jag väll börja träna på riktigt, några gånger i alla fall. Nu ska jag ta och ladda batterierna framför soffan och under tiden natta min son som börjar bli lite trött. Fy vad effektiv jag börjar bli. Det här är inte jag. Och slutligen en bild på min Alvin.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har det inte lätt! Bara att konstatera, men kämpa du mot jobbarna så ska du se att dom ger sig tillslut. Ha de bra! Kram

2009-06-08 @ 21:23:03
Postat av: susanna

vilken snygging! puss på dig!

2009-06-08 @ 22:46:01
Postat av: Elina

Hujja, stackars dig. Du förtjänar verkligen en lugn stund.

Grattis vännen!!. Idag kommer vi & grattar dig.

Puss

2009-06-09 @ 07:06:47
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0