14 mars

Jag hade tänkt att jag skulle ta en eller två dagar ledigt från bloggen men det vart visst ett mycket längre uppehåll men det har sina anledningar. Sen sista inlägget jag har skrivit har mycket hänt men orkar och har inte tiden för att skriva om allt just nu så det får bli ett senare projekt eller så blir det inte alls av. Igår på kvällen kom vi hem från gällivare, jag blev lite sjuk. Fick hög feber och ont i magen så på akuten i stan så skickade dom mig till gällivare. Tur att min mor var så gullig och tog på sig rollen som chaufför. Jag hade verkligen behövt körkort nu så jag slipper vara så beroende av allt och alla. Fast jag hade nog ändå inte sattit mig och kört själv dit ner just då men. Ne nu ska jag ringa julia och sen ska jag bara lägga mig på soffan och knapra piller som Alvin får ont i magen av, tycker synd om han just nu. 

Kommentarer
Postat av: julia

jag saknar er!!

2009-03-14 @ 21:14:13
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/
Postat av: L

kan du inte lägga in lite fler bilder på din pojk? :)

2009-03-15 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0