15 mars

Ringde nyss och efterlyste stian, jag håller på att hungra ihjäl och till svar fick jag - Börja med maten så börjar jag komma hem om ett tag. Jo just han tänkte inte så mycket mer om det. Men problemet är att Alvin är klarvaken och han vill helst vara i famnen hela tiden och jag har inte riktigt lärt mig att laga mat med en hand ännu så kom hem snart innan jag svälter. Jag kan ju ge det ett försök men med ett misslyckande inte så långt borta skulle jag tro. Ska nog kolla runt om jag hittar någon bärsele som inte ruinerar oss och som går att använda.

Kommentarer
Postat av: julia

Men vännen, bara ringa mig! Jag lagar mer än gärna mat åt dig :) du vet att jag gillar det. Ringer dig snart!

2009-03-16 @ 09:42:40
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0