15 mars

Det vart ändå att kolla wipeout fast jag sa förra veckan att jag aldrig mer skulle se den, men kunde inte hålla mig riktigt. Fast jag tycker inte att den är något egentligen att kolla på men det var ett bra tidsfördriv för min tråkiga söndag, så ska inte klaga. Ja en tråkig söndag är var jag har haft, har inte haft läge att göra något alls. Ne så imorgon ska jag ta igen den missade tiden hade jag tänkt, en promenad ska jag hinna med i alla fall och så ska jag till sjukhuset på morgonen och ta prover, så det blir tidig uppstigning för att hinna med allt på morgonen och det ser jag faktist fram emot konstigt nog. Då hinner jag troligtvis ut när det är som varmast ute. Sen ska jag försöka att ta mig ur den osociala sittsen men de blir inte så lätt men jag ska försöka. Det känns som att jag inte gör något annat än att sitter och ruttnar här hemma. Så förlåt alla som drabbas av mig just nu men snart är jag tillbaka igen, hoppas jag. Och bara sådär på tal om ingenting så börjar jag sakna min  telefon som jag inte har fått tillbaka från lagningen ännu, måste ta och kolla alla gammla inlägg och se hur länge dom har haft den nu, har ett minne av att jag skrev att jag hade varit tvungen att lämna in den igen så får kika efter och se. Jag menar dom kan ju inte skicka en telefon hur långt bort som helst på lagning för jag antar att dom inte gör det i stan. Nu ska jag faktist ta lägga mig framför tvn ett tag och vänta på att gossen ska ha natt mat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0