17 mars

Gud vad skönt snart är den sega och trötta dagen borta. Vaknade tidigt kollade lite tv och sedan kallade duschen. Jullan kom när hon hade hål, tur att du finns och förgyller mina trista stunder när jag absolut inte har något att göra, Alvin sover, alla går i skolan och stian finns inte heller här hemma som man kan reta gallfeber på. Ne mina förmiddagar är urtrista. En promenad orkade jag inte heller på idag, slöheten tog över. Men ska försöka komma ut imorgon om vädret tillåter, bara för att jag ska vistas ute imorgon så hade inte varit helt förvånade om det blåser som fan. Middag hos far var det idag och han bjöd på potatisgratäng och något kött och äppelpaj till efterrätt. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den turen heller. Men det var säkert bra till någon nytta kommer det säkert. Nervös och stressig om inte annat, han tror eller dom tror dom kan allt och vet allt så lite smått jobbigt. Ne nu ska jag ta min bittra energi och flytta mig någonstans där ingen tar stryk av mig kanske sängen det låter lockande! 

KOM IHÅG SKOLAN IMORGON 14.00!!!! 

Kommentarer
Postat av: julia

Perfekt vännen, jag kommer till dig kvart i ett och sen drar jag med dig till skolan igen när du ska dit :) du är grym!

2009-03-18 @ 09:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0