28 mars

Igår kväll vart det myskväll med mor, vi beställde mat fårn tahi och det var de godaste jag har ätit på länge. Mmm! Vi kollade lets dance och tur att magnus vann. Sen åkte mamma hem och då kom frida och evelina förbi en snabbis, längesen man har sett dom. Sen kallade sängen, vaknade när stian kom hem från sin krogenrunda och helt otroligt så var han nästan nykter när han kom hem. Det måste vara första gången, så fick jag höra på massa prat innan jag somnade om igen. Så min natt sömn var inte alls bra känner jag just nu känner mig riktigt trött och klockan är bara 4, så idag fast det är lördag tar jag täcket över huvudet när alvin ska sova, blir bra så för det är ändå bara skit på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0