29 mars

Tidigare idag på dagen tog jag en runda och det var faktist skönt ute fast jag trodde de skulle vara kallt men icke de. under rundan ringde mormor och erbjöd att vi skulle komma ner och äta kycklig och ris och det erbjudandet nappade vi direkt på, så har suttit där och umgåtts med dom och är hemkommen för ett tag sen. Maten var bra och mommos morotskaka var snäppet bättre. Mums, så nu har jag det roligaste kvar till sist som vanligt ska rensa ur garderoben, men nu är det alvins kläder som ska få sig en rensning. Jag hatar att slänga kläder, vet inte varför och nu kommer de bli ännu svårare eftersom en del plagg är helt oanvända. Så kanske ska spara dom nya kläderna och ge till någon som behöver eller något men bort måste dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0