3 mars

Idag kom linnea och axel förbi och dom hade med sig fika, så vi har fikat bulla och druckit cola. Mmm, mycket bra tänkt. Fast jag hade ju bulla men färska skadar aldrig. Vi kom just hem har varit och promenera, man måste ju passa på när det är varmt ute fast det blåste lite kallt men det var skönt ändå. Idag fick Stian sina kläder som han har beställt och han vart mycket nöjd när allt passade så nu vart jag också sugen på nya fina kläder så jag ska ta och kika om jag hittar något att klicka hem. Snart är det fredag och det innebär att jullan anländer till kiruna, gud vad vi ska mysa då. Det har vi saknat och Alvin vill nog veta vad du är för någon. Ne nu ska jag ta och snosa lite sen blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0