5 mars

Idag har jag faktist varit ute och promenera igen, jag börjar bli hajj på det där nu. Men jag väntar bara på att jullan ska komma och förgylla mina promenader. Jag och Stian bestämde oss för att crossa lite med vagnen på coop så vi skulle få lite mat hit hem. Och det fick vi men det var ingen höjdare att promenera i det varma vädret med min tjocka jacka, jag höll på att smälta bort. Men det är kanske bra att svettas ut allt onödigt som finns i mig. Imorgon är min dag fullbokad, på förmiddagen kommer Stians mormor,morfar och hans mamma hit och min förståelse för norska är ju inte den bästa om jag säger så, det är bara hoppas att jag förstår lite grann om vad dom säger. Sen när dom har avrit så ska vi börja knalla ner till mor min och äta tacos och sen blir det myyys med Julia och gänget. Det kommer att bli en bra dag tror jag, bara gossen sover någolunda inatt så blir det super!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0