7 mars

Enda gången jag kan känna mig riktigt smart är när jag är nära riktigt tröga personer. Och det har jag upplevt idag och de känns faktist ganska skönt men samtidigt så jobbigt och jag har inget tålamod för dumma frågor har jag märkt. Ne jag svarar bara ja eller nej och sen försöker jag slingra mig. Men det är ju säkert inte deras fel, så man ska inte vara elak men när det går över gränsen så orkar jag inte mer. Frida och Julia har varit och myst med oss hela dagen och linnea var förbi en sväng. Gossen har varit vaken nästan hela dagen men nu är han helt slut, sover och snarkar med pappa! Nu ska jag fixa lite mat och förbereda kvällen för mys och gott framför tvn med mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0