8 mars

Just nu sitter jag här och funderar på morgondagen eller ja idag dagen, kommer inte riktigt igång med mina tankar allt snurrar kan nog bero på att jag känner mig lite smått sliten. Men klaga ska jag inte göra för jag har det faktist väldigt bra. Fin familj, mycket bra vänner, ruskigt fin man och en ursöt son mitt liv kan nog inte bli så mycket bättre nu, det är på topp! Ja juste morgondagen var det och då blir det nog en lååååång promenad och jag hoppas att min vännina julia är lika på som jag. Lite senare på dagen blir det nog bara att slappa och jag hoppas att jag hinner klämma in en tuppis på dagen för det känner jag att jag skulle behöva. Och juste jag ska skura också för min far kom hit med jobbarskorna och det ser inte mysigt ut i hallen, plötsligt förvandlades hela hallen till någon sorts gruva av massa svart sten damm eller något liknande. Ne nu kallar plikten.

Kommentarer
Postat av: Miifi

Lilla familjen. Jag har fortarande inte förstått att ni är mamma och pappa, men bebban är verkligen lyckligt lottad! :D

2009-03-08 @ 20:21:06
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0