1 Maj

Mina senaste dagar i en sammanfattning

Tisdag: Då var jag bara hemma och tog det lugnt, Malin kom hit och det gjorde också Tessan och Robin. Vi satt och prata och helt plötsligt började Alvin krampa. Vart skiträdd och ringde till mamma, hon kom och vi åkte till akuten. Dom kikade på han och allt var bra så vi åkte hem igen och han åt och sen skulle jag rapa han och då börja han skaka igen och då vart jag ännu mer rädd, hoj det var det läskigaste jag har varit med om. Så mamma kom igen vi åkte till akuten och fick sen åka ambulans till gällivare. I gällivare hamnade vi på barnkliniken och Alvin fick sova med någon apparat på som man såg puls och syresättningen i blodet. Vi hade turen och fick en jätte söt sjuksköterska som gick med Alvin under natten så vi fick sova. 

Onsdag: Massa prover och sånt togs och allt var bra, vi satt och tråkade på rummet hela tiden, tvn var nog det som underhöll oss. Vi gjorde inte så mycket, hoppades på att få åka hem men eeg undersöknigen var på torsdagen så vi stannade en natt till.

Torsdag: Gjorde eegt och väntade på provsvaret och det var bra så då fick vi åka hem, vi åkte på dollar store och slösade lite pengar på lite skit och sen kom vi hem och solen stekte på så hade lust att vara ute. Så jag följde med mamma och gänget ner till kurra och kollade på majbrasa.

Och Fredagen: Vaknade så knallade jag och mötte mor vid kastanjen, har varit väldigt aktiv idag så det måste jag ha beröm för.  Sedan förtsatte vi att gå en sväng och sen bjöd mormor och ukki oss på mat. Grillat kött och potatissallad.  Sen knallde jag hem och ringde Stian så han också fick komma ut så han kom och mötte mig. Sen har jag bara lagat mat och badat. Och nu ska jag ta och lägga mig på soffan och försöka natta min febriga son. Så ett lycka till mig! 

Några bilder på världens bästa!
       

 

Kommentarer
Postat av: limpo

mosters guldklimp ;)

2009-05-02 @ 15:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0