30 maj

Var just in och kikade på liten och trendig, dom har 60% på alla barnkläder men otur som jag har så fanns det inget i Alvins storlek. Eller där ljög jag men det fanns en body och den skulle ha kostat 19kr men med frakten på 59kr så blir det ju som att köpa en här i stan så jag vart snål. Men fina kläder har dom. Vet inte vad jag ska göra av denna dag, hade som lust att gå ut och promenera men gossen är så grinig. Vet inte vad det är men glad är han då inte. Så det är nog ingen större ide, han har ju fått för sig nu att skrika i vagnen och han ger sig inte. Man känner ju sig så dum att gå med en skrikade unge i vagnen och kärringarna bara kollar surare och surare. Men jag kan ju inte göra så mycket mer för tar jag upp han så chippar ju han efter andan eftersom att blåser här. Äh dom där pms tanterna är väll inget att bry sig om egentligen men dom finns ju där och dom gör ju inte saken bättre. Jag tror det är sånadär som kanske just fyllt 40, tror att dom är störst, bäst och vackrast och ser ner på oss som fått barn i tidig ålder. För övrigt så var det nog igår jag kände av som mest att jag var mamma, när alla var ute och hade roligt och när jag hörde utanför fönstret hur många som helst gå förbi och sjunga. Först var det bara mössfolk men sen kom det både yngre och äldre varianter och alla verkade ha så kul. Där låg jag i soffan och kollade two and a half men med Alvin sovades på magen, när jag inte stod och kikade i fönstret förstås. Nu lite bilder sen måste jag försöka göra något av min dag.
               

Kommentarer
Postat av: kattie

Naw, vilka söta bilder på lillgrabben! jag saknar er, måste komma på besök snart!

2009-06-01 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0