31 maj

Fy vilken jobbig natt, har bara sovit 4 timmar och nu känner jag verkligen för att sova. Men ska sitta och kika lite på datorn innan så man är lite uppdaterad om omvärlden. Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, först när jag vaknade sprang jag till konsum och sen bakade jag en tårta åt mor. Jag tänkte ju att hon aldrig brukar ha tårta när det är mors dag men jo visst alla hade visst tänkt samma sak så där stod vi med tre tårtor. Men det var gott kan jag lova. Har kommit hem före sex någon gång och då slog jag på tvn och kollade lite men det var inget bra som vanligt. det har varit min dag inget speciellt som hänt heller så. För övrigt så kan jag inte fatta att Ellenor vann robinson igår. En hel serie som inte ledde någonstans fyy vad dåligt! Ne tv 4 lägg ner om ni inte kan sköta det där bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0