10 november

Jag mår inte bra, får svettnigar och hjärtklappningar känns som att jag har sprungit en mil. Satan om det är svinis som är på g. Skulle bara fattas. Har haft så här några gånger innan men kommer inte ihåg om jag har blivit sjuk efteråt. Det är säkert psykiskt det brukar det vara när jag har krämpor. Har hur mycket som helst att göra men jag sör ingenting istället. Tvätthögen växer och växer och kylskåpet och frysen blir bara tommare och tommare. Men har ingen motivation, jag vet inte vart du tog vägen. Motivationen alltså. Jag har till och med inte orkat skicka ett sms åt frida att jag inte har nå pengar på telefonen så det är därför jag inte har ringt. Det blir så, jag lägger allt på hög och skjuter upp allt så blir det ingenting gjort och helst när man har huvudet fullt av saker. Men om någon månad förhoppnigsvis ska jag ha hittat motivationen och kanske till och med fått flyttlasset flyttat. Börjar få lite dåliga vibbar, skönt att få komma bort härifrån! Nu ska jag avsluta kvällen med ett sms åt min vän och så ska jag leta efter käk.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kämpa på! :-)

2009-11-11 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0