23 november

Ni skulle bra vilja veta vad jag har varit med om nyss. Men det ska jag inte ta upp här ni får vara nyfikna istället för det vet jag att ni är. Nu ska jag ta mig i kragen och berätta om min braaa dag. Natten var inge vidare, Alvin vaknade vid tre tiden och vägrade somna om. Försökte till och med mata han men de funkade inte så vi kollade vem kan slå filip och fredrik på play. Sen försökte jag mig på seinfeld men det funkade inte, datorn håller på att rasa rejält nu. Men han somnade om sådär vid halv7 kanske så min sömn har varit liten. Jag älskar att gnälla det känns så jävla mycket bättre efteråt. Så är det. sen vaknade vi klockan 9 och steg upp en timme senare kom besök. Sen gick vi på en liten promenad så gossen skulle få sova. Ja det är väll typ min dag de, nu ska jag slänga in fågeln i ugnen och käka. Sen hade jag behövt springa en snabbis på stan fast det kanske får vänta en dag.
Alvin satt nöjd och glad medans jag duschade. Märks att han är fisk med tanke på att han alltid sitter i kors med benen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis som mig :)

2009-11-23 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0