26 november

Just nu sitter jag med färg i håret. Det blir mörkt men det ser blont ut. Skumt fick lite smått panik när jag insåg att det ser blont ut. Tänk så har dom lurat mig? Kan inte tänka mig själv som blond. Men snart kanske jag får se. Ne från det ena till det helt andra.Sen ska jag springa på apoteket och sen tror jag att madde och malin kommer, Kanske bara kanske. Får se vad dom tänkt göra.
För övrigt så bådar det gott. Tänk om jag skulle kunna ha sådan tur. Det hade ju varit något. Fick ett bra svar i alla fall så och det sista som sviker människa är ju hoppet.

Kommentarer
Postat av: moster L

snart lilla busfrö kommer moster och hälsar på :-) moster slutar jobbet snart sen hem och sova nån timme sen ska jag hinna förbi dig också me en present ;) puss&kram

2009-11-27 @ 05:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0