15 oktober

Igår fick jag äntligen min efterlängtade safarimacka den satt fint. Jag som har längtat efter denna macka hur länge som helst. Var och kremerades lite igår också och nu tog jag den med ansiktskanonen men inte vet jag om det var så skönt, kallt som fan om fötterna. Kanske ska testa malins stil, då hade jag nog inte frusit om tossingarna. Det kanske är något. Vem vet. Ne idag har jag bara vikt tvätt och lekt med Alvin, han somnade precis i sängen. Han är så söt när han sover. Ska vänta in min bro som skulle komma hit efter skolan men det är ju som några timmar dit. Under tiden ska jag nog surfa lite till och sen väntar den där diskmaskinen på att bli tömd. Och så måste jag lyssna musik, frida gillade inte riktigt vart jag låg på musikhögen så det ska jag försöka fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0