17 oktober

Igår vart det utgång, men har tyvärr inga bilder för batteriet i kameran var helt slut. Vi var först här sen ville frida till jimmy och efter jimmy så knallade vi till Evelina. Hade kul hela kvällen och det är väll det som räknas. Hos evelina sjöng vi singstar och jag är lite hes ännu så jag sjöng som om det vore det sista jag skulle ha gjort. Hojja vad människor är vidriga mot varann på fyllan bläää. Vissa kan ragga hur många som helst på en kväll och sen skita i stackarna som inte dög. Vissa liggger och hånglar som det är det sista dom gör och vissa tror verkligen att dom äger allt och alla. Ne hoj jag menar bara att när alkohol sätts i vissa kroppar så finns det som ingen hejd. Jag själv hade aldrig kunnat dricka mig för full för att jag skäms hade det hänt så hade jag nog åkt hem och inte krogen. Det är jag det och inte ni.Ne nu ska jag hoppa i duschen och vänta min favorit, jag saknar han. Vi ska mysa som bara den när han kommer.

För övrigt så står jag fullt ut för det jag har sagt. Och då menar jag det JAG har sagt. Jag har inget och dölja men herregud allt är så barnsligt. Ni blir vänner igenom att trampa ner mig, häftigt va? Inte det minsta. Och det allra allra häftigaste borde väll ändå vara att allt är som vanligt. Eller låssas, Fan stå på er och säg vad jag har gjort i stället för att låssas ringa och fråga hur det är!? BARNSLIGT!! Nog fan trodde jag att vissa var bättre än så. Gör mig en tjänst ring mig aldrig mer så behöver jag inte gå och grubbla över vad jag kan ha sagt och gjort i flera veckor igen. Har jag klarat mig utan er nu så lär jag väll göra det resten av mitt liv också. Det är ensamt men JAG är bättre än så.

Kommentarer
Postat av: EVELINA

Hellre få riktiga vänner än många falska ! :D

2009-10-17 @ 13:41:29
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: Anonym

beteendet jag läser om handlar bara om att vara omogen, hoppas den du skriver om snart inser att ärlighet varar längst. Sanningen kommer alltid ikapp.

2009-10-19 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0