19 oktober

I dag på morgonen när jag vaknade så insåg jag att det hade kommit en massa snö, samtidigt som jag insåg det så försvann motivationen för en promenad igen. Men nu har jag hunnit ladda om och det blir en promenad istället. Det är så skönt när man kommer in igen och känner att man har gjort något. Idag ska jag ringa Kent Tunlind och se om bilderna på Alvin har kommit, hoppas det. Han är så bra på att fota så det blir så bra bilder. Tror för övrigt att jag håller på att bli sjuk eller något. Jag somnade vid elva igår och imorse när Alvin vaknade klockan 8 så var jag svin trött. Skumt. Det är nog något i görning, nu måste jag underhålla min son innan datorkablarna ryker.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken söt bild! :-)

2009-10-19 @ 14:20:53
Postat av: åsa

ååh vad söt han är! :)

2009-10-21 @ 18:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0