1oktober

Solariebrun solariebrun kan inte vara fel, va brun som kanel. Solariebrun solariebrun vill inte va blek, va brun som en grek. Tror att jag ska gå och steka lite hade vart skönt, fick sug efter att jag pratade med mamma hon hade varit. Har fått en så kallad arbetsskada, varje morgon när vi vaknar brukar vi gå och mysa framför tvn till vakna med the voise. Och idag har jag inte kollat och jag går och nynnar på den där solarie låten. Nu ska jag kila till coop och köpa hårfärg och sen ska jag försöka mig på de där med slingor själv. Alla andra var så upptagna idag så nu när jag har bestämt mig för det så måste jag ju fixa det idag. Vet redan att de kommer se för taskigt ut men jag ger mig inte, har jag bestämt mig så har jag. Efter det blir de bullbak det är ju kanelbullens dag på söndag och sedan ska jag nog kremeras lite om jag orkar med det.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Gud vad söt han är! :-) Hoppas ni har det bra!

2009-10-01 @ 20:13:16
URL: http://emiliasiira.blogg.se/
Postat av: Miifi

Oj shit vad stor han har blivit! En tuff liten grabb på upptäcktsfärd ;D

2009-10-02 @ 09:54:41
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0