4 oktober

Idag på förmiddagen knallade jag ner till mamma och gänget. Det var ovanligt kul att promenera när det knastrade under skorna. Har kommit hem för ett tag sedan ska kika på julgardiner och sånt det är ju dags för det snart. Det händer inte så mycket mer i våra liv just nu, vill att frida ska komma hem och sluta spaa sig. Behöver lätta på dagboken, sidorna börjar ta slut snart. Jo just höll på att glömma skriva att jag har gjort bort mig igen, varför ska jag alltid låssas vara något jag inte är? Bli så irriterad på mig själv när jag fattar lite för hastiga beslut. Har låssas vara någon frisör nu och mitt hår ser ut där efter. Tur att mamma räddade det lite iaf. Nu ska jag ta hand om tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0