7 oktober

Sådär nu ska jag försöka mig på ett nytt inlägg, har försökt redan tidigare idag men hann inte skriva färdigt innan gossens tålamod tog slut. Igår var jag och handla och sen gjorde jag inte något mer nämnvärt. på kvällskvisten vart jag sugen på godis så jag tänkte knalla och buya det men det slutade ändå framför tvn utan godis. Jag har börjat kunnat kontrollera mitt godissug nu känns det som, fast var ju likförbannat tvungen att köpa litegrann idag för att jag var så duktig igår. ni hajjar. Jo igår var det en bra serie på tv plastikkirurgerna på tv4+, eller ja den kanske inte är så bra men den lilla modiga killen som var med gjorde hela programmet. En 9åring som hade utåtstående öron, som blivit retad sen förskolan hade bestämt sig för att operera sig bara för att dom skulle sluta kalla han för värsta clownen. Han var så rädd för alla sprutor och usch det var vidrigt att kolla, jag grinade och jag har ännu inte kunnat släppa den här tuffa killen. Han kommer att gå långt en dag, eller ja jag hoppas det för att visa alla andra hur bra han är. Ne nu ska jag släppa de och fortsätta men hur min dag har sett ut. Jag och Alvin vaknade vid halv nio, andra dagen på rak han sover nästan tolv timmar utan att vakna. Vi gjorde oss i ordning åt lite och sen har vi suttit på köksgolvet och rulla lite boll. Oj vad stor han lät "rulla lite boll" men det har vi gjort. Sen har vi varit på öb och sen hos mamma och mormor och ukki ville bjuda mig på mat så har varit där och ätit. Sen har vi väll inte gjort så mycket mer varit hemma och gjort lite småfix och imorgon ska jag och lilleman på uppdrag! Hoppas bara på att han tycker att det är roligt men det tror jag han är så bra! Ne nu ska jag ta och hoppa i säng med min bok till sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0