21 september

Mitt nya liv har startat och om en vecka börjar jag äta efter gi-metoden, har fått med mig stian också. Det blir mycket bra tror jag. Idag har jag inte gjort något vettigt, handlat, tvätta kläder,promenerat och så har jag dammsugat. Min huvudvärk håller i sig ännu har haft ont i huvudet flera dagar nu vet inte vad de kan bero på. Alvin blir bara större och större, han har fått en till tand nu så nu har han två gaddar. Jag tror att hans krypande är ganska nära nu, han står på knäna men orkar inte riktigt med både armarna och benen samtidigt. Har fått till hans dags sovande också så det känns skönt. Bara det att Stian gillar och förstöra mina rutiner jag har så ibland funkar det inte alls som idag. Jag åkte och handla och stian var med alvin medans, för att jag är så rädd för svininfluensan vill inte ta med han till massa basilusker. Ja iaf så när jag var borta skulle alvin sova men när jag kommer hem så sa stian att han inte hade velat sova så han hade gått hem igen så nu är jag en timma senare. HAde ju planer att få han i säng vid 9 men nu blir det efter tio istället så mitt andra aveny tittande gick inte hela vägen. I morgon börjar stian på nya jobbet och det ska bli skönt för när han får för mycket fritid så blir han så jävla gnällig. Världens gnällkärring inget att leka med om jag säger så. och imorgon skulle jag nog också hänga med julia tror jag, blir skoj har inte pratat med någon alls på länge utom mormor och mamma så hon kommer få ta en hel del surr skulle jag tro. Ne back to business det kommer en fartdåre i gåstolen precis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-22 @ 16:45:19
Postat av: julia h

Nu kommer jag snygga du!

2009-09-22 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0