14 april

Min energi är borta. Jag är trött, trött och trött, och jag hatar att jag gnäller. Jag har en bok som ska vara utläst imorgon plus två brev. Boken är halvläst och jag har fan inget att skylla på. Men så här är det när jag kommer hem från skolan inte vill jag då fortsätta med skoljobb. Skolan ska man göra i skolan inte hemma. Vem tar med sig jobbet efter en hel arbetsdag och fortsätter jobba när dom kommer hem? Inte är det då många. Jag har inte tid att göra massa skolsaker hemma eller tid finns ju alltid men när den väl kommer så sover jag. Gud så jag hatar mig själv när jag är så gnällig. Gnäll borde inte få finnas det är jobbigt att lyssna på och det är jobbgt att gnälla. Vi yngre är nog bäst på den här fronten eller ja vi och dom äldre som det är synd om som har levt ett så jobbigt liv. Det är inge kul varken för dom som gnäller eller för dom som hör på. Men nu ska jag göra det jag tycker att jag förtjänar en sömn. Jag struntar i den där boken och kanske att jag struntar i svenskan imrogon och kanske att jag gör den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0