20 april

Inte min dag alls idag. Dagen började strax efter 05.00 av att väckarklockan ringer som bara den. Personen som ställt den ligger och sover och låtsas inte höra. Jag och Alvin stiger upp och käkar och sen är det full gång på gossen. Klockan börjar närma sig dagis och skola och då upptäcker jag att alvins kläder är borta, tog nämligen fram allting igår så jag skulle slippa det idag. Overallen hittar jag till sist i skrubben men vart är galonisarna. Jag skiter i dom för att hinna något sådär i tid men direkt jag kommer in på dagis sätter kärringarna igång. Semesterlappen, hans ena vante är borta, galonisarna, galonvantar, en tutterem. Det är inte så lätt att fixa fram galonvantar på morgon och tutterem? vad ska han ha tutten med när han är ute och leker? Ja inte vet jag! Jakten på dom försvunna galonbyxorna fortsatte, åkte till mormor och kollade men inga byxor. Åkte hem, rev fram allt jäkla skit och till slut så kollade jag i städskåpet och vips där var dom i ena hinken. I städskåpet. Stian hade tyckt att inget skulle vara framme men varför städskåpet? Ja inget jag förstår mig på. Dagen har ungefär fortsatt i samma mönster så nu ska jag ta och äta min BRÄNDA chili con carne och sen ska jag försöka fixa kranen inne på toan som gick sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0