9 april

Jag har haft så fullt upp så bloggen blir lidandes. Men jag gillar det, det ska hända saker annars blir det trist. Vi har ätit godis i massor, myst, sovit lite, varit vaken mycket, grillat, ätit god mat,varit lite sjuka, varit på leklandet, varit ute i skogen och så har vi ätit en massa tårta. Joke (hur det nu stavas) Lina och Stian har fyllt år, alla under en helg har jag för mig att det var. Nu ska jag ta och underhålla min son, han är trött men får inte somna före klockan 7 så kanske han sover bättre. Hoppas, jag skulle velat ha en sovmorgon till 9 eller en hel natts sömn. Det skulle gjort susen. Men jag ska inte klaga det finns dom som inte ens har en säng och det har iaf jag. En stor och skön sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0