1 augusti

Har jobbat och stått i som jag vet inte vad, därav den dåliga uppdateringen. Just nu sitter jag och planera resten av min sommar. Jag har verkligen börja få smått panik att komma iväg till solen och värmen, jag kan inte minnas en enda dag den här sommaren som de har varit så vart så att man har fått så där härlig sommarkänsla. Jag hatar den här sommarn! Mina planer och de jag måste hinna göra är att åka på ikea, en sväng till umeå och hälsa på morbror och så hade inte en utomlandsresa skadat! Ikea eller utlandet? Jag vill både och men jag har mer behov av ikea än vad jag har av utlandet, jag ska försöka övertala någon att betala halva min resa till mallis. Den där någon är nog pappa, fast tyvärr lyckas jag nog inte. Men jag lovar är han generös då drar jag. För övrigt så allt som skrivs här ska inte tas på allt för stort allvar som en del verkar ha tagit. Eftersom att jag skriver i olika delar av mina humörsvängningar så blir innehållet därefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0