10 augusti

Morgonen har varit bra och Alvin har gått  och sagt ett och samma ord i princip hela morgonen "bejna" något sånt och jag vette tusan vad han menar. Kommer väll på under dagen vad det betyder om han fortsätter med de ordet när han vaknat. Vi har också varit ut med hundarna idag så dom slipper hålla sig hela dagen eftersom Ante jobbar, Vincent biter i vagndäcken som aldrig förr, misstänker att han tror att det är något annat. Eller så är han bara allmänt knäpp. Mina egna hundplaner då, går inte som jag hade tänkt. Uppfödaren som jag har haft kontakt med har inte skicka dom utlovade bilderna och en annan som jag har skrivit med ville ha personlig kontakt "några" gånger innan hon kunde lova någon valp. Den sistnämda är ju bara att glömma inte har jag råd att åka till umeå några gånger för att sen kanske få en valp. Nej bara hålla tummarna på att bilder kommer och att det kommer en tik i kullen. Mina inlägg blir väldigt trista utan bilder men min kamera fick två veckors semester och ligger nog just nu på stranden i turkiet.
Jag vill också till värmen och grillas så där härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0