11 augusti

Inte kan jag somna, jag bara ligger och vrider och vänder. Jag är trött, har vaknat före sex och det vart en sen kväll igår men jag måste ha problem så är det bara. Jaja jag kommer vara som en levade död idag igen då, inge kul. Men är huvudet dumt så får kroppen lida. Mina planer för idag är inte många och speciellt inte roliga. Jag hade behövt dammsuga men jag är så jäkla slö så jag orkar inte. En tvättmaskin är på just nu och eftersom jag inte har tvättat på flera dagar nu så har jag en jäkla hög. JAg varnar er köp aldrig sköljmedel på öb, förra gången jag var där så köpte jag två stora, smala flaskor med sköljmedel. Dom såg helt okej ut fast självklart lite b:iga men jag tänkte att det funkar säkert lika bra. Den blå var väll helt okej förutom att det inte luktade ett skit. Men den andra som var typ orange, satan jag skojar inte när jag skulle ta ut kläderna luktar det surt, eller ruttet och jag trodde att det var nå fel på maskinen så tvättade igen med ännu mera sköljmedel och kläderna stank ännu mer. Först nu fattar jag att det måste ha varit det där sköljmedlet. För har tvättat jackan och den luktar inte ruttet och då använda jag inge sköljmedel så det måste ju nästan var de. Nu förhoppningsvis när jag har samma sköljmedel som alltid hoppas jag på kläder som luktar gott.

För övrigt är allt som vanligt förutom att vi är lite förkylda eller mest alvin och jag tycker synd om honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0