12 augusti

Gossen är ännu sjuk men på bättringsväg, natten har inte varit rolig, alvin har varit orolig hela tiden och hostat tills han spytt. Stackare, han fick komma upp och sova med mig en timme i natt i hopp om att han skulle sova hela natten men han vaknade mer svettig än torr. Så vi har vaknat en gång i timmen och klockan 4 får han för sig att det är morgon. Inte en bra natt alltså men det är ju tur att jag har stor familj så jag ringde faktiskt efter Linnea som kom och va med alvin en timme så jag fick sova. Tack det var super snällt! Det har aldrig heller hänt tidigare, att jag ringer efter någon för att jag måste sova. Jag tror att jag börjar bli väldigt slö eller något, bådar inte gott iaf. Ne nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta där gårdagen slutade för hittills har jag bara suttit på soffan. 
Sjuklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0