14 augusti

Har just kommit in har varit och provkört stians nya bil fast det var efter mycket om och men. Den var fin och inte så äckligt dyr heller och det var väll bra att han köpte den där istället för dom han tidigare kollat på. Idag har jag inte gjort så där överdrivet mycket mest segat igenom hela dagen, känns för jäkligt. Direkt om jag inte tvättar en dag eller dammsugar eller skurar under alvins stol så blir det dubbelt så mycket till imorgon men å andra sidan så har jag fått mer tid med gossen, vi har heft en riktig mysdag! Jag var snäll idag slängde ihop en köttfärslåda åt stian när han kom hem, jag tänkte att karln säkert var hungrig efter en heldags bilkörning. Han var däremot mindre snäll, jag har tydligen de att plocka undan innan jag får hoppa i sängen plus ketchup på golvet men det var mitt fel. Det är som någon jävla restaurang det här stället ni borde också komma, jag ska testa imorgon på morgonen om det är på lika villkor. Garanterat inte! Jag är alldeles för trött idag för att ens låtsats vara pigg och glad, idag är jag en bitterfitta. Men det får man vara ibland, vissa dagar, när ingen ser eller tar skada av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0