16 augusti

Jag ska alltid vara så effektiv som möjligt under den timmen alvin vilar på dagen. Så idag skulle jag ringa lönekontoret, dagis och så hade jag badet på fyllning. Under tiden jag skulle ringa så tänkte jag att jag kunde surfa lite med ena ögat. Jo visst, inget gick som planerat! Jag ringde till växeln och dom skulle koppla mig och tut tut så var mina pengar slut. Fastnade på datorn under tiden jag skulle fylla på telefonjäkeln, just nu har jag inte hunnit ringa något samtal, inga pengar på telefon finns men ett sju helvettes bad vart det! Jag tyckte jag hörde att det plaskade onödigt mycket men så tänkte jag jag hinner kolla det här snabbt bara och sen sänker jag musiken och jag skojjar inte det svämmade över. Tur att jag ska vara så snabb alltid så det vart inte nå desto större förutom att jag fick ägna tiden där istället och försöka få det torrt men det är på god väg!  Nu ska jag klä på mig och stänga av den här dumburken.

Jag vill ha hund, inte lika liten som puuudi men en hund vill jag ha!
Och sen vill jag ha en till mini Alvin! Helst nu, på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0