2 augusti

Det märks att jag och alvin har varit ifrån varandra. Han är så snäll och testar mig inte alls lika mycket. Nu ligger han och sover, det hade jag också behövt göra fast jag håller mig till i kväll. Alvin har varit vaken en större del av natten, ingen aning om vad de kan bero på. Kanske att stian hade lagt han klocka 6 igår. Att de på något sätt vart fel i hans rutiner, ja jag vet inte. Men trött var han på morgonen halv 7 när stian drog på jobbet men ändå skulle han slita upp mig. Fast de gör ingenting för mig, det kan vara skönt att vakna tidigt ibland också. Vi har bakat maränger på morgonen och nu hade jag behövt städa. Såååå roligt!
Att få till formen på dom här var inte det lättaste, men goda vart dom iaf.
Alvin skulle välja film på morgonen och det slutade som vanligt med bananer i pyjamas.

Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Städa på nu där hemma å när du är klar hos er så kommer du ner till mig å fortsätter. Du får bestämma själv om du vill ta vinden eller lägenheten först. :)De är bra att städa mycket för då kan man de även i sömnen. :)

2010-08-03 @ 09:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0