24 december

Wohoo idag är det julafton, som känns som vilken dag som helst. Men är de så är de och det ska firas rejält. God mat, fina familjemedlemmar och sånt mys. Jag har haft följe hela dagen enda från morgonen och det känns alltid lika trevligt, men där av kommer all julstress såhär lagomt till klockan två på natten. Men de är det värt! Jag ska bara söva om gossen som råkade vakna när jag skulle lyfta tallriken och två glas på den, Aaaaj så slog jag tån och pladask så hade jag två söndriga glas i sovrummet. Kuuul! Jag har massa saker att slå in ännu och så måste jag kolla om jag vunnit på lotten, hoppas! Sen måste jag avar co driver genom telefonen, har en man på ner mot piteå också. Ne nu ska jag ta tag i mitt tragiska liv så kanske jag också kan lyckas. hade ju som vart kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0