13 januari

Julen är kvar ännu hos oss, vi är dom enda kvar på gården som har jul. Kanske är på tiden att städa ur den. Ska kanske om jag hinner göra det ikväll när gossen har somnat, eftersom stian jobbar som bara den så kommer han hem och hoppar i sängen direkt så blir det lite tajt om tid. Hade hunnit flera gånger om men de är mycket mysigare att vara med avve. Har faktist varit och handlat idag på morgonen och för första gången tyckte jag att jag fick med mig mycket för pengarna. Har just tagit ut alvins mat från ugnen, har till och med gjort morotslåda åt han fast han tycker säkert inte lika mycket om min som mormors men hoppas att han äter lite iaf. Vet inte vad jag ska göra av dagen, ska ut på en promenad senare när gossen har vaknat och om det inte blåser allt för mycket och sen måste jag hinna ta bort julen det är väll allt.

Kommentarer
Postat av: emilia

Vilka fina bilder! :-) Jag har faktiskt också tänkt att göra morotslåda, ni får jättegärna komma förbi och äta någon dag! Hör av dig :-)

2010-01-13 @ 15:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0