17 januari

Så där jag kunde inte börja kladda på förra inlägget med mitt. Igår kväll så kom Malin och Madde hit, kollade lite tv och sånt som vi gör här. Godistarmen börja leva om så det fick bli statoil, sen max två varv för mig och sen sov jag som en klubbad säl på soffan. Vaknade om klockan var halv två eller halv tre med världarnas nackspärr och halsspärr (som axel kallar det). Inte konstig sov på soffarmstödet plus två kuddar. Är fortfarande lite stel i nacken men inget desto mer. Vakna i morse till Alvins lilla stämma, konstigt att jag blir så glad på morgonen när jag vaknar av han men om stian hade väckt mig eller om klockan hade ringt blir det absolut inte samma känsla. Har just fixat både han och mig det fick bli lite sent idag men det är trotts allt helg så då gör det inget. För övrigt mitt så här så kom jag på att jag glömt att skriva att jag börjar skolan vecka 4 alltså om två veckor. Har mitt schema och det ser rätt okej ut om man bara kollar på dom lektionerna som jag är inskriven på men då kommer det största problemet, kurserna har redan startat innan dom gick ut på praktik det vill säga att halva kursen har gått när jag börjar. KOmmer inte kunna hoppa in i dem kurserna och att hitta dom kurserna som inte krockar med mitt nuvarande schema var större problem än väntat. Så ska tillbaka dit på måndag och se om dom har fått ihop något, tror inte det men hoppet är ju det sista som sviker en så. Tanken var ju att jag skulle vara hemma ett år och sen bara hoppa in i tvåan och dom skulle vara exakt där vart jag hoppade av men så har det inte blivit. Nä nu har jag inte tid för den här dumburken nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0